пʼятницю, 16 жовтня 2015 р.

Сила нескорених

Та я живий, матусенько, живий
І не питай мене, чи я боюся…
Нехай бояться наші вороги,
А ти молись..., і я молюся!
                                   Соколенко С.
День Захисника України - свято, що відзначається в Україні 14 жовтня у день святої Покрови Пресвятої Богородиці
водночас з святом Дня Українського козацтва та дня створення УПА. З 2015 року День Захисника України є державним святом. Це свято – свідчення нерозривного зв’язку усіх поколінь захисників незалежності і територіальної цілісності України, вшанування їх мужності і героїзму, військових традицій та перемог українського народу. Свято проходило під гаслом «Сила нескорених».

В бібліотеках ЦБС влаштовувались книжкові виставки, виставки фотоматеріалів («Наші захисники». Драбинівська СБФ), години мужності, години вшанування («Вони стоять на захисті Батьківщини» Крутобалківська СБФ, «Збережемо пам’ять про подвиг». Шедіївська СБФ), зустрічі з воїнами АТО ( «Я - захисник. Я цим пишаюсь» Кустолівська СБФ.) Маячківська СБФ разом зі школою провела зустріч з Чокерланом Сергієм Івановичем.





Немає коментарів:

Дописати коментар