вівторок, 30 травня 2017 р.

Бібліо – краєзнавчі екскурсії : Літо, книга, я – друзі. Червень. Липень, Серпень.

Немає кращої землі, ніж та, що зветься рідним краєм.
Кинь мишку! Візьми книжку !

Мій край,мій народ,його минуле.
Живи на світлій стороні – вибери читання1

Я тут виріс,і край мені цей дорогий.
Любов до книг – це найбільша насолода.

І світу не пізнаєш, не знаючи свого краю.
Інформація. Впевненість. Успіх.




Літо,як вихідні: таке ж довгоочікуване і прекрасне, і так само швидко минає. Червень –Пятниця Липень  - Субота, Серпень –Неділя. Тому, ми в цьому переконані, діти повинні поєднувати активний відпочинок з пізнавальними заняттями. Для цього ми практикуємо проведення  бібліо – краєзнавчих  екскурсій, Бо розглядаємо їх, як дієвий засіб патріотичного виховання молоді  та залучення її до читання.
Краєзнавство – прекрасна школа виховання громадянина !

«Любов до читання є обмін годин нудьги на годинник насолоди» (Шарль де Монтескє) 

Немає коментарів:

Дописати коментар