середу, 24 січня 2018 р.

Словами вишиваю Україні перемогу…

З Україною в серці я живу і борюсь
І в нерівному герці не зломлюсь, не скорюсь.
Й на задимленім полі за свободу в бою
Я подякую долі за сміливість мою,
Бо моя Україна – не просто земля –
Сторона солов'їна, Батьківщина моя!

Разом із одинадцятикласниками  Новосанжарського НВК була проведена поетична година «Словами вишиваю Україні перемогу…», на якій презентували чергову збірку поетеси та просвітянки, нашої землячки Ганни Демиденко «З Україною в серці». Поезія Г. Демиденко – це ода Батьківщині, її природній красі та духовному багатству, глибині та неповторності народних звичаїв і традицій, людям – свідомим українцям,найріднішим дітям України,що стали на її захист від російської агресії. Війна – це розплата за наше нерозуміння важливості мати свою національну державу, переконана авторка. Та в той же час поезія Г. Демиденко життєствердна: вона впевнена,що з жорстоких випробувань  ми вийдемо духовно зміцнілими і утвердиться Україна майбутнього – єдина, суверенна, вільна, економічно сильна, красива своїми культурними надбаннями.
Учні декламували вірші поетеси,прозвучала пісня Миколи Призова «Моя мрія» на слова Ганни Петрівни. Всі почули,яка запашна та мелодійна мова України, як вправно володіє словом авторка.
У кожної людини життя складається  по-своєму, кожен малює свій життєвий орнамент і співає свою пісню. І у кожного – це соло. Для Ганни Петрівни «життя – це постійні пошуки себе у цьому справді надскладному світі, де радість піниться і де гірчить журба, і шаленіє від кохання серце.»
Бажаємо Ганні Петрівні творчого натхнення,нехай її Доля буде щедрою на здоров'я та вишиває її життєвий рушник лише сонячними, барвистими кольорами! Чекаємо нових поетичних збірок та обіцяємо цікаві, оригінальні  презентації!























Немає коментарів:

Дописати коментар